דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפתעה קסומה, ריפוי מופלא מעבר לכל דמיון | התחברות מחדש 

מאת    [ 08/05/2009 ]

מילים במאמר: 843   [ נצפה 2368 פעמים ]

נס בשידור ישיר! רק כך אני יכולה להגדיר את מה שראיתי אתמול לנגד עיני. שוב, חזיתי במשהו שההיגיון לא מבין וקולט, נס שנעשה לשני אנשים, גבר ואישה, מבצע הנס היה ד"ר אריק פרל, המרצה. מבחינתו הם היו ההדגמה החיה של יכולת הריפוי הקסומה והמהירה 'התחברות מחדש' (Reconnective Healing). לשני ברי המזל שנבחרו זו לא הייתה רק הדגמה. זו הייתה הושטת יד לשינוי חייהם פיזית, מנטאלית ונפשית.

בהרצאה מרתקת המתובלת בהומור לרוב, העביר לנו אתמול (07.05.09) ד"ר אריק פרל, חוויה מיוחדת במינה. יכול להיות שהשורות שתקראו עכשיו יגרמו לכם להרמת גבה ולמחשבות על כך שזה הזוי לחלוטין, אולם, אני נכחתי במפגש יחד עם עוד מעל 150 אנשים מאד נרגשים.

כמרפאה באמצעות ריפוי התחברות מחדש (Reconnective Healing) ובאמצעות התחברות מחדש (The Reconnection), אני רואה את הניסים הללו קורים גם אצל אלו שמגיעים אלי, יחד עם זאת, ההדגמה אתמול הייתה מיוחדת במינה.

'התחברות מחדש' הינו תדר אנרגטי עוצמתי, הנוגע בקשת רחבה מאוד של תדרים, המאפשרים לנו לגעת באפשרויות ריפוי שהם הרבה מעבר ל"ריפוי באנרגיה" ו"טכניקה", להגיע רמת ריפוי מפתיעה ביותר שלא הכרנו עד היום, ועכשיו היא זמינה בעבורנו. רק לבחור והיא חלק מאיתנו. כפשוטו.

ד"ר אריק פרל, הידוע בכל העולם כהילר אשר מטופליו נרפאו במהירות ממחלות ומבעיות שונות, כתב גם את הספר 'התחברות מחדש - רפאו אחרים, רפאו את עצמכם' (הוצאת אור-עם), לימד בשנה שעברה, כאן, בארץ את יכולת הריפוי הקסומה שלו. אתמול, נערך ערב חשיפה נוסף לעוצמת הריפוי המהווה פריצת דרך משמעותית באומנות הריפוי האנרגטי.

ד"ר אריק פרל חיפש מתנדבים שיהיו מוכנים לעבור טיפול. מספר ידיים הורמו ולאחר ששאל אותם מספר שאלות, הוא בחר בא', אישה צעירה שעברה תאונה בפלג גופה העליון לפני כ 8-9 שנים וכתוצאה מכך, יש לה קושי להרים את ידיה מעבר לגובה הכתפיים.
ד"ר פרל החזיק את ידה השמאלית קדימה, ביצע 2-3 תנועות עם הידיים שלו ליד ידה ושאל: "מה את מרגישה?" ו א' ענתה, "עיקצוצים", "תחושות", כך ד"ר פרל עבר סביבה בעודו מעביר בידיו את התדר העוצמתי ללא מגע על הגוף. לבסוף ביקש ממנה להרים שוב את ידיה, ו... אופס, הידיים עדיין לא מתרוממות לגובה הכתפיים. בסבלנות רבה הוא ניסה שוב ושוב. הזרועות לא הורמו מעבר לגובה הכתפיים. אני חושבת שבאותו רגע הייתה תחושה של אכזבה בקהל.

ד"ר פרל בחר מתנדב נוסף, את מ' אשר עבר תאונה בצבא לפני כ 25 שנים וכתוצאה מכך גם לו יש קושי להרים את ידו מעבר לגובה הכתפיים. ד"ר פרל ביקש מ מ' לשבת לידו על מיטת הטיפולים ו"שיחק" עם ידיו באותן תנועות, כפי שעשה עם א', כאשר תוך כדי כך הוא דיבר איתנו, התלוצץ, והסביר מעט על אופן עבודת תהליכי ריפוי 'התחברות מחדש' (Reconnective Healing), לאחר כחמש דקות, ד"ר פרל אמר בקול: "טוב, לפני שאני מתחיל לטפל בך, בוא נראה שוב את הקושי בהרמת הזרועות", ו ... WOW, הזרוע שבבדיקה הקודמת של מ' לא הורמה מעבר לגובה הכתפיים, הורמה עד מעל הראש ופגשה בזרוע השניה שהמתינה לה שם, אני יכולה לספר לכם, שדמעות השמחה, ההתרגשות וההקלה של מ', היו אמיתיות לחלוטין.

אז מה בעצם קרה שם? למה לאדם אחד הטיפול הצליח ולשני לא? מה משפיע על הצלחת הטיפול? אלו היו השאלות ששאלנו את ד"ר פרל שהשיב: "הצמדות". מה זו "הצמדות"? שאלנו, וד"ר פרל הסביר כי "הצמדות, זה הרצון של המטופל שהטיפול יצליח, ההצמדות לתוצאת הריפוי" גם של המטופל וגם של המטפל שמתאכזב כאשר הטיפול נכשל אצל מטופליו.

וד"ר פרל המשיך, "א', הוא אמר, קומי בבקשה ותראי לנו שוב את הקושי שלך בהרמת הזרועות", א' קמה, והרימה את זרועותיה ופיה נפער בתדהמה, גם היא זכתה להירפא, גם היא קיבלה מתנה נפלאה, יכולת התנועה שבה במלואה אל זרועותיה.

אז מה בעצם היה מנת חלקנו בערב? היתה לנו הופעה מדהימה של רב אמן יוצא דופן באומנות הריפוי, סטנדאפיסט מדהים שנהנה להדגים את יכולת הריפוי המדהימה של הטכניקה שגילה, לאחר שעבר תהליך בשם 'התחברות מחדש '(The Reconnection), אצל צוענייה, לפני מספר שנים. דבר שהביא לשינוי מוחלט בחייו.

בנוסף, הייתה לנו הרצאה מרתקת של סיגלית גוסטר שגם ארגנה את הערב, על חוויותיה האישיות לאחר שעברה את תהליך ההתחברות מחדש. ההרצאה תובלה בידע מהקבלה ונעשתה בהמון אהבה וחום.

ובנוסף, הייתה לנו נקודת המבט הייחודית והמופלאה של יעקב רוט (יוצר קלפי הפנימיאלים) לגבי חוויותיו האישיות לאחר שעבר ריפוי התחברות מחדש (Reconnective Healing).

והכי חשוב, היו לנו שני אנשים שקיבלו מתנה מיוחדת וקסומה, הם קיבלו ריפוי!

זה הזמן להשאיר בצד את הספקות, להפסיק להיצמד למוכר, לידוע, למה שניתן לראות בעיניים. כל מי שקצה נפשו במצבו, כל מי שמוכן להשאיר את הסבל מאחור, כל מי שמוכן לקחת אחריות על עצמו ולהפסיק לחפש תירוצים, מוזמן להעיז, לפעול, לנוע לעבר חיבור מחדש העשוי לשנות את חייו ב-180 מעלות.

ריפוי התחברות מחדש ותהליך התחברות מחדש מאפשרים לנו להיפטר מכל מה שתוקע אותנו כיום: כאבים, מחלות, מגבלויות, דפוסי התנהגות ועוד. אין צורך להאמין, אין צורך להתאמץ, אין צורך לעבור תהליכים ארוכים. בתוך 1-3 מפגשים, ניתן לחוות ריפוי מופלא ולחזור לאיזון מלא.

כדברי ד"ר אריק פרל "אם אתם ברי מזל הריפוי יגיע בצורה שאתם ציפיתם לה, אם אתם באמת ברי מזל, הריפוי יגיע בצורה שלא חלמתם עליה, בצורה שהיקום חשב במיוחד עבורכם"

אני מזמינה אתכם לקחת אחריות על חייכם, להפסיק לחפש תירוצים ולעשות למען עצמכם, אם באמצעות ריפוי התחברות מחדש, אם באמצעות התחברות מחדש ואם באמצעות השתתפות בסמינרים שד"ר אריק פרל יעביר בארץ בחודש יולי הקרוב.

מאחלת לכם התחברות מחדש, חיבור מחדש, וריפוי מעבר לכל דמיון.
יעקב-איתי סמלסון מנכ"ל "בנתיב הרוח" - רוחניות מחוברת לקרקע
מורה, מלווה ומטפל באמצעות שיטות אנרגטיות מיוחדות אותן פיתח לאחר לימודים ממיטב המורים בארץ ובעולם. יעקב, רואה עצמו כבר מזל שבכוחו לעזור לזולת באמצעות כישוריו, ניסיונו העשיר ויכולותיו ומקדיש את מלוא זמנו ומרצו להרחבת תחומי ההתפתחות האישית, בהעברת הידע הנצבר לכל חפץ הרוצה לצאת למסע קסום ומאתגר. יעקב, שימש כסמנכ"ל חברת היי-טק ובחר לחולל שינוי מהותי בחייו. בחזונו רואה שילוב של עולם הרוח עם הגישות הפסיכולוגיות ה"ארציות" במה שנקרא פסיכולוגיה טרנספרסונלית.
yakov@bentiv.com www.bentiv.com
www.bentiv.infi/blog



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב